niedziela, 30 maja 2010

3 ART NOC - GLIWICE 28.05.2010 / część pierwsza

Pogoda dopisała. Podzielę mój reportaż na dwie części. Ta jest robiona moim ulubionym aparatem, wtajemniczeni wiedzą jaka to machina. Niestety zapomniałam    dodatkowych akumulatorów i cała reszta będzie w części drugiej wraz z obrzerniejszym opisem robiona na innym sprzęcie - jak dla mnie dużooooooo gorszym.
Obiecałam również sobie jak i moim cichym fanom obudzić mój blog i codziennie nadrabiać po jednym poście wstecz lub bieżącym.



3 komentarze:

  1. Izuś jak Ci wyrósł synio, przystojniak !!! :))))

    Zapraszam Cię do zabawy: http://hichotka.blogspot.com/2010/05/moje-dziesiate-zdjecie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czekam i czekam cierpliwie Izuś! I będę tak sobie czekać cierpliwie na kolejne foty, bo nie mam wyjścia, hahaha! :) pzdr Ka.

    OdpowiedzUsuń