niedziela, 2 stycznia 2011

Wystrzałowego wskoku w Nowym 2011 roku

Wszystkim życzę aby w tym Nowym 2011 roku Wam darzyło, pieniądzorów przybyło a zdrowia nie ubyło. Co by Was było coraz więcej a nie odwrotnie i spełnienia marzeń oraz planów i nie planów.
W tym roku padło nam się bawić w gliwickim Spichlerzu. To magiczne miejsce mające swój urok. Do tego wyborowe towarzystwo i zabawa była do rana z przygodami. Pozdrawiam Was serdecznie. Oczywiście kiedy tylko się dało robiłam fotki co widać bo mało mnie na nich. Czasem pomagała mi Beata i Marek.

3 komentarze:

  1. Izuś zdróweczka w tym Nowym Roku !!!! I spełnienia marzeń Kochana !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pamiątka. Ja jakoś choć mam zacięcie, robienie ładnych zdjęć mi nie wychodzi.
    Nie mam ani sprzętu ani talentu.
    Dlatego podziwiam Twój kunszt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ dziękuję za tak miły komentarz

    OdpowiedzUsuń